Bank Halifax svetoval strankam glede posodobitve podatkov po blokiranih računih
potrošništvo finance

Bank Halifax svetoval strankam glede posodobitve podatkov po blokiranih računih

Bank Halifax je izdala smernice za stranke glede posodabljanja podatkov po tem, ko so imeli nekateri uporabniki blokirane dostope do svojih računov. Poizvedba stranke, ki se je obrnila na banko glede delovanja transakcijskih provizij, je sprožila odziv banke. Primeri z britanskih spletnih portalov Bristolpost.co.uk in Liverpoolecho.co.uk kažejo na potrebo po jasnih informacijah o upravljanju računov in transakcijah.

Izvorni članki

Halifax shares guidance to update details after customer card 'blocked'
Halifax shares guidance to update details after...
liverpoolecho.co.uk | 31. 7. 2025 4:30
Halifax explains how to update details after customer 'locked' from account
Halifax explains how to update details after cu...
bristolpost.co.uk | 31. 7. 2025 4:00

Podobni članki

Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev
gospodarstvo tehnologija
Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev

31. jul 11:02

Uporabniki bank Lloyds, Halifax in Bank of Scotland so se danes soočili z izpadom mobilnih aplikacij, kar jim je onemogočilo dostop do svojih računov na dan izplačila plač. Aplikacije so se sesule takoj po odprtju, zaradi česar uporabniki niso mogli izvajati plačil. Lloyds Bank je kasneje sporočil, da so težave odpravljene po triurnem izpadu. Medtem pa Monzo opozarja svoje uporabnike, da morajo posodobiti operacijski sistem svojih telefonov, sicer bodo izgubili dostop do bančnih storitev.

BT izplačal 18 milijonov funtov odškodnin strankam po preiskavi Ofcoma
gospodarstvo tehnologija
BT izplačal 18 milijonov funtov odškodnin strankam po preiskavi Ofcoma
2 posodobitev 29. jul 14:00

Telekomunikacijski regulator Ofcom je BT-ju naložil vračilo 18 milijonov funtov strankam in ga kaznoval z 2,8 milijona funtov, ker nekaterim strankam EE in Plusnet ni zagotovil jasnih informacij o pogodbah. Stranke so bile pozvane, naj preverijo svoje bančne račune, saj so bila vračila že izvedena, še posebej tiste, ki so predčasno prekinile pogodbo.

Klarna pridobila licenco EMI v Združenem kraljestvu, Checkout.com sodeluje z Viso, Royal Mail razširja storitve Collect+
tehnologija gospodarstvo
Klarna pridobila licenco EMI v Združenem kraljestvu, Checkout.com sodeluje z Viso, Royal Mail razširja storitve Collect+
1 posodobitev 30. jul 12:02

Revolut je po poročanju Financial Timesa razmišljal o nakupu banke z zvezno listino v ZDA, da bi si zagotovil ameriško bančno licenco. Medtem je Klarna prejela zeleno luč za svojo licenco institucije za elektronski denar (EMI) v Združenem kraljestvu, kar omogoča njihovim 11 milijonom strankam v Združenem kraljestvu, da imajo in upravljajo sredstva na računu Klarna.

Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke
gospodarstvo finance
Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke

31. jul 6:24

Britanska gradbena družba Nationwide je zabeležila znatno rast števila strank, saj so se številni uporabniki tekočih računov preusmerili od uveljavljenih bank. V prvih treh mesecih leta je Nationwide privabil skoraj 73.000 novih strank, medtem ko jih je izgubil le 17.000, kar kaže na preobrat v bančnem sektorju. Od uvedbe storitve preklapljanja je Nationwide pridobil že milijon strank, k čemur so pripomogle tudi privlačne denarne spodbude za zamenjavo banke.

First Direct ponuja 175 funtov bonusa ob zamenjavi banke
gospodarstvo finance
First Direct ponuja 175 funtov bonusa ob zamenjavi banke

29. jul 13:08

Banki Birmingham Mail in Express.co.uk poročata, da banka First Direct, ki ima 1,9 milijona strank v Združenem kraljestvu, ponuja 175 funtov brezplačnega izplačila kot denarno spodbudo strankam, ki preklopijo na njihove storitve. Akcija je zasnovana kot 'dobrodošli bonus' za nove stranke.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Halifax nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogajanje nanaša na britansko banko Halifax, je problematika blokiranih računov in potrebe po posodabljanju podatkov univerzalna in lahko vpliva tudi na slovenske potrošnike, ki uporabljajo mednarodne bančne storitve ali se srečujejo s podobnimi izzivi pri domačih bankah.