Tuniz je gostil regionalno konferenco o usposabljanju Hyundai Motor Middle East and Africa RTC 2025
gospodarstvo posel

Tuniz je gostil regionalno konferenco o usposabljanju Hyundai Motor Middle East and Africa RTC 2025

Tuniz je prvič gostil regionalno konferenco o usposabljanju RTC 2025 podjetja Hyundai Motor Middle East and Africa. Alpha Hyundai Motor, uradni distributer vozil Hyundai v Tuniziji in vodilni prodajalec avtomobilov, je napovedal uspeh regionalne konference o usposabljanju RTC 2025, ki je potekala od 30. septembra do 1. oktobra. Konferenca je poudarila strokovno znanje tunizijskih strokovnjakov.

Izvorni članki

Succès de la conférence RTC 2025 : Hyundai met ...
leconomistemaghrebin.com | 3. 10. 2025 11:27
Pour la première fois, Tunis accueille la confé...
realites.com.tn | 3. 10. 2025 9:51
Pour la première fois, Tunis accueille la confé...
webmanagercenter.com | 3. 10. 2025 9:21

Podobni članki

Tunizija se pozicionira kot regionalno središče za avtomobilsko industrijo
gospodarstvo industrija
Tunizija se pozicionira kot regionalno središče za avtomobilsko industrijo

22. sep 15:04

Tunizija si prizadeva postati regionalno središče za proizvodnjo avtomobilskih komponent. Tunisia Investment Authority (TIA) je 18. septembra 2025 v Tunisu organizirala srečanje, namenjeno temu sektorju, na katerem je sodelovalo več kot 100 udeležencev. Delegacija desetih kitajskih dobaviteljev je obiskala Tunizijo, da bi raziskala trg avtomobilskih komponent. Cilj je mobilizirati ekosistem avtomobilskih komponent za podporo investicijskim projektom, zlasti kitajskim.

Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža
gospodarstvo posel
Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža

31. okt 10:05

Honda načrtuje lansiranje desetih novih modelov v Indiji do leta 2030, vključno s sedmimi športnimi terenci (SUV), s čimer želi povečati prodajo in tržni delež. Toyota prav tako cilja na 10-odstotni tržni delež do leta 2030 in bo lansirala 15 novih modelov, med katerimi bosta vsaj dva nova SUV-ja, ki bosta konkurirala vodilnim proizvajalcem SUV-jev. Medtem pa si Maruti Suzuki prizadeva povrniti 50-odstotni tržni delež na indijskem trgu osebnih vozil, ki ga je nazadnje imel v finančnem letu 2018-19, saj je njegov delež padel na približno 40 odstotkov zaradi povečanja popularnosti SUV-jev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Hyundai Motor Middle East and Africa Pozitivno
Tunizija nevtralno
Alpha Hyundai Motor Pozitivno
RTC 2025 nevtralno
Hyundai Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek se je zgodil v Tuniziji in nima neposrednega vpliva na Slovenijo.