Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža
gospodarstvo posel avtomobilizem

Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža

Honda načrtuje lansiranje desetih novih modelov v Indiji do leta 2030, vključno s sedmimi športnimi terenci (SUV), s čimer želi povečati prodajo in tržni delež. Toyota prav tako cilja na 10-odstotni tržni delež do leta 2030 in bo lansirala 15 novih modelov, med katerimi bosta vsaj dva nova SUV-ja, ki bosta konkurirala vodilnim proizvajalcem SUV-jev. Medtem pa si Maruti Suzuki prizadeva povrniti 50-odstotni tržni delež na indijskem trgu osebnih vozil, ki ga je nazadnje imel v finančnem letu 2018-19, saj je njegov delež padel na približno 40 odstotkov zaradi povečanja popularnosti SUV-jev.

Izvorni članki

Mahindra’s total auto sales rise 26% to 1,20,14...
thehindubusinessline.com | 1. 11. 2025 7:34
M&M records 26% growth in overall auto sales to...
business-standard.com | 1. 11. 2025 6:54
Tata Motors beats Mahindra, Hyundai to claim 2n...
autocarindia.com | 1. 11. 2025 1:48
Honda to launch 10 new models in India by 2030,...
business-standard.com | 31. 10. 2025 8:51
Toyota to launch 15 new or updated models in In...
autocarindia.com | 31. 10. 2025 6:07
How Maruti Suzuki plans to reclaim 50 percent m...
autocarindia.com | 31. 10. 2025 3:27
Toyota to launch 15 new models in India, target...
business-standard.com | 31. 10. 2025 2:23
Honda India to launch 10 new cars by 2030, incl...
autocarindia.com | 31. 10. 2025 0:50

Podobni članki

Mahindra in Hero MotoCorp s povečanjem prodaje v juliju 2025
gospodarstvo posel
Mahindra in Hero MotoCorp s povečanjem prodaje v juliju 2025

1. avg 14:14

Indijski proizvajalec avtomobilov Mahindra & Mahindra je v juliju 2025 zabeležil 26-odstotno povečanje prodaje, s skupno 83.691 prodanimi enotami. Prodaja športnih terencev (SUV) je narasla za 20 odstotkov, s 49.871 prodanimi enotami. Hero MotoCorp je prav tako poročal o rekordni prodaji električnih skuterjev Vida, s 10.489 prodanimi enotami v istem mesecu.

Prodaja avtomobilov v Egiptu poskočila, maloprodaja v Hong Kongu stabilna
finance okolje
Prodaja avtomobilov v Egiptu poskočila, maloprodaja v Hong Kongu stabilna

1. sep 16:19

V prvih sedmih mesecih leta 2025 se je prodaja avtomobilov v Egiptu povečala za 83 % v primerjavi z enakim obdobjem lani, pri čemer je bilo prodanih 90.100 vozil. Medtem se je v Hong Kongu maloprodaja julija povečala za 1,8 % na letni ravni, kar je že tretji mesec zapored, da beležijo rast. Po obsegu je bila julijska prodaja višja za 1 % v primerjavi z lanskim letom.

Kia India zabeležila 30-odstotno rast prodaje v oktobru 2025
gospodarstvo posel
Kia India zabeležila 30-odstotno rast prodaje v oktobru 2025

1. nov 12:04

Kia India je v oktobru 2025 dosegla rekordno prodajo, saj je prodala 29.556 vozil, kar je 30-odstotno povečanje v primerjavi z 22.735 enotami, prodanimi v oktobru 2024. K rasti prodaje je največ prispeval model Sonet s 12.745 prodanimi enotami.

Li Auto poroča o padcu prodaje, Bajaj Auto in Mahindra beležita rast v septembru
okolje gospodarstvo
Li Auto poroča o padcu prodaje, Bajaj Auto in Mahindra beležita rast v septembru
1 posodobitev 1. okt 7:32

Hyundai Motor India je septembra 2025 dosegla rekordno prodajo, pri čemer je Creta dosegla najvišjo mesečno prodajo doslej, 18.861 enot. Prodaja podjetja Tata Motors Passenger Vehicles Ltd je prav tako dosegla rekord s 60.907 prodanimi enotami, kar je 47-odstotno povečanje v primerjavi z lanskim letom.

Prodaja Toyote se je avgusta povečala za 11 %
finance posel
Prodaja Toyote se je avgusta povečala za 11 %
1 posodobitev 1. sep 10:54

Prodaja družbe Hyundai Motor India se je avgusta zmanjšala za 4,23 % na 60.501 enoto. Prodaja na domačem trgu je znašala 44.001 enoto, izvoz pa 16.500 enot. Prav tako se je zmanjšala prodaja družbe Tata Motors na domačem trgu za 2 % na 68.482 enot.

Maruti Suzuki se v Indiji osredotoča na športne terence zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov
avtomobilizem gospodarstvo
Maruti Suzuki se v Indiji osredotoča na športne terence zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov

13. avg 6:32

Indijska enota japonske družbe Suzuki Motor Corp se zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov osredotoča na športne terence (SUV). Podjetje načrtuje lansiranje novega športnega terenca 3. septembra in upa, da bo s tem podvojilo svojo prodajo v tem segmentu. Cilj podjetja Maruti je doseči 50-odstotni tržni delež na domačem trgu, kar je več od sedanjih 40%. Novi športni terenec naj bi bil bolj množična različica modela Grand Vitara, katerega prodaja se je v zadnjih mesecih ustalila.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Honda Pozitivno
Toyota Pozitivno
Maruti Suzuki nevtralno
Indija nevtralno
Toshihiro Suzuki nevtralno
Mahindra & Mahindra nevtralno
Hyundai nevtralno
Tata Motors Pozitivno
Oktober nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so posredno relevantne za Slovenijo, saj kažejo na globalne trende v avtomobilski industriji in lahko vplivajo na dobavo in cene vozil v Sloveniji.