Francoski trg lepote ponovno osvajajo izdelki, ki so jih uporabljale že naše babice
potrošništvo življenjski slog

Francoski trg lepote ponovno osvajajo izdelki, ki so jih uporabljale že naše babice

Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.

Izvorni članki

Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
estrepublicain.fr | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
lebienpublic.com | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
leprogres.fr | 11. 11. 2025 6:05

Podobni članki

Francija poziva EU k drastični omejitvi oktokrilena v kozmetičnih izdelkih zaradi okoljske in zdravstvene zaskrbljenosti
zdravstvo okolje
Francija poziva EU k drastični omejitvi oktokrilena v kozmetičnih izdelkih zaradi okoljske in zdravstvene zaskrbljenosti

2. okt 8:03

Francija poziva Evropsko unijo k strožji omejitvi uporabe oktokrilena, kemične snovi, ki se nahaja v številnih kozmetičnih izdelkih, vključno s kremami za sončenje, ličili in parfumi. Francoska agencija za zdravstveno varnost (Anses) opozarja na škodljiv vpliv oktokrilena na okolje, zlasti na vodne organizme, in izraža zaskrbljenost glede morebitnih negativnih učinkov na zdravje ljudi. Anses predlaga, da se oktokrilen nadomesti z drugimi, cenejšimi alternativami.

Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
posel življenjski slog
Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno

1. okt 16:04

Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.

Kering prodaja svoj oddelek za kozmetiko L'Orealu za približno 4,3 milijarde evrov
posel gospodarstvo
Kering prodaja svoj oddelek za kozmetiko L'Orealu za približno 4,3 milijarde evrov

20. okt 6:42

Francoska luksuzna skupina Kering je dosegla dogovor o prodaji svojega oddelka za kozmetiko podjetju L'Oreal. Vrednost posla se giblje okoli 4 milijard evrov (približno 4,66 milijarde ameriških dolarjev), vendar nekateri viri navajajo celo 7 milijard dolarjev. Kering naj bi se s prodajo želel osredotočiti na svojo osnovno dejavnost, medtem ko L'Oreal širi svoj portfelj. Podjetji bosta sodelovali tudi pri razvoju wellness izdelkov. Pogajanja so potekala že nekaj časa, končni dogovor pa je bil dosežen v nedeljo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Francija nevtralno
K-beauty nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima majhen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na trende v Franciji.