Velik popust na moško kozmetiko in izdelke za nego kože ob Črnem petku
21. nov 16:56
Ob Črnem petku je na voljo 30-odstotni popust na vrhunsko moško kozmetiko, vključno z dišavami, geli za tuširanje, opremo za britje in izdelki za nego kože.
Objavljeno: 3. 11. 2025 9:06
Na trgu se pojavljajo novi deodoranti, namenjeni uporabi po celem telesu, ki obljubljajo dolgotrajno svežino. Strokovnjaki se sprašujejo, ali gre zgolj za marketinško potezo ali pa ti izdelki resnično prinašajo prednosti.
21. nov 16:56
Ob Črnem petku je na voljo 30-odstotni popust na vrhunsko moško kozmetiko, vključno z dišavami, geli za tuširanje, opremo za britje in izdelki za nego kože.
24. avg 21:06
V Združenih državah Amerike naj bi imel zdravstveni sistem finančno korist od bolnih ljudi, saj naj bi bolnišnice, farmacevtska podjetja in zavarovalnice zaslužile več, če so ljudje bolni. Hkrati pa naj bi se na trgu pojavljali izdelki, ki se oglašujejo kot nujni, čeprav to niso, kar potrošnike zavaja v nepotrebno potrošnjo. Vzporedno s tem se pojavljajo nasveti, kako ohranjati zdravje na javnih dogodkih, kot je sejem v Minnesoti, kjer svetujejo obisk prve pomoči v primeru slabega počutja.
22. nov 19:56
Leto je prineslo številne nove izdelke v svetu lepote. Pregled vključuje najboljše izdelke za nego kože, las in ličenje.
1. okt 16:04
Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.
9. nov 20:05
Skuta, vsestransko živilo, pridobiva na popularnosti zaradi visoke vsebnosti beljakovin, dostopne cene in široke uporabnosti. Njena priljubljenost med dietetiki, kupci in celo na platformi TikTok kaže na to, da postaja vse bolj iskana alternativa dražjim virom beljakovin, kot je piščanec.
11. nov 8:05
Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.
Tema je relevantna za potrošnike v Sloveniji, ki jih zanimajo novi izdelki za osebno higieno in zdravje.