First Direct spreminja pogoje za svoje stranke, kar povzroča nezadovoljstvo
gospodarstvo posel

First Direct spreminja pogoje za svoje stranke, kar povzroča nezadovoljstvo

Spletna banka First Direct, ki ima 1,9 milijona strank, uvaja pomembne spremembe na svojih računih. Te spremembe so sprožile val kritik in nezadovoljstva med uporabniki, nekateri pa jih označujejo kot "zelo nadležne".

Izvorni članki

First Direct bank with 1.9m customers makes maj...
express.co.uk | 28. 7. 2025 7:37
First Direct bank with 1.9m customers to make major change to accounts
First Direct bank with 1.9m customers to make m...
walesonline.co.uk | 28. 7. 2025 6:45

Podobni članki

First Direct ponuja 175 funtov bonusa ob zamenjavi banke
gospodarstvo finance
First Direct ponuja 175 funtov bonusa ob zamenjavi banke

29. jul 13:08

Banki Birmingham Mail in Express.co.uk poročata, da banka First Direct, ki ima 1,9 milijona strank v Združenem kraljestvu, ponuja 175 funtov brezplačnega izplačila kot denarno spodbudo strankam, ki preklopijo na njihove storitve. Akcija je zasnovana kot 'dobrodošli bonus' za nove stranke.

Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke
gospodarstvo finance
Nationwide z velikim prilivom strank, ki so zapustile tradicionalne banke

31. jul 6:24

Britanska gradbena družba Nationwide je zabeležila znatno rast števila strank, saj so se številni uporabniki tekočih računov preusmerili od uveljavljenih bank. V prvih treh mesecih leta je Nationwide privabil skoraj 73.000 novih strank, medtem ko jih je izgubil le 17.000, kar kaže na preobrat v bančnem sektorju. Od uvedbe storitve preklapljanja je Nationwide pridobil že milijon strank, k čemur so pripomogle tudi privlačne denarne spodbude za zamenjavo banke.

Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev
gospodarstvo tehnologija
Težave z mobilnim bančništvom: Lloyds Bank in Halifax prizadeti zaradi izpada, Monzo opozarja uporabnike na posodobitev

31. jul 11:02

Uporabniki bank Lloyds, Halifax in Bank of Scotland so se danes soočili z izpadom mobilnih aplikacij, kar jim je onemogočilo dostop do svojih računov na dan izplačila plač. Aplikacije so se sesule takoj po odprtju, zaradi česar uporabniki niso mogli izvajati plačil. Lloyds Bank je kasneje sporočil, da so težave odpravljene po triurnem izpadu. Medtem pa Monzo opozarja svoje uporabnike, da morajo posodobiti operacijski sistem svojih telefonov, sicer bodo izgubili dostop do bančnih storitev.

BT povrnilo 18 milijonov funtov strankam zaradi pomanjkljivih informacij o pogodbah
potrošništvo gospodarstvo
BT povrnilo 18 milijonov funtov strankam zaradi pomanjkljivih informacij o pogodbah

30. jul 14:11

Telekomunikacijski gigant BT je strankam povrnila ali nakazala 18 milijonov funtov, potem ko je regulativni organ Ofcom podjetje kaznoval zaradi nejasnih in preprostih informacij o pogodbah. Lani je bila družba kaznovana z 2,8 milijona funtov, kar je prizadelo 1,1 milijona strank. Povprečno je vsaka stranka prejela približno 16 funtov. Povračila so namenjena strankam, ki so uporabljale storitve BT, EE ali Plusnet.

BT izplačal 18 milijonov funtov odškodnin strankam po preiskavi Ofcoma
gospodarstvo tehnologija
BT izplačal 18 milijonov funtov odškodnin strankam po preiskavi Ofcoma
2 posodobitev 29. jul 14:00

Telekomunikacijski regulator Ofcom je BT-ju naložil vračilo 18 milijonov funtov strankam in ga kaznoval z 2,8 milijona funtov, ker nekaterim strankam EE in Plusnet ni zagotovil jasnih informacij o pogodbah. Stranke so bile pozvane, naj preverijo svoje bančne račune, saj so bila vračila že izvedena, še posebej tiste, ki so predčasno prekinile pogodbo.

Bank of England napovedala prenovo bankovcev po 50 letih
finance gospodarstvo
Bank of England napovedala prenovo bankovcev po 50 letih

30. jul 11:11

Bank of England je napovedala največjo prenovo bankovcev v zadnjih 50 letih in zbirala ideje o tem, kaj si ljudje želijo videti na naslednji seriji bankovcev. Sprememba bo prizadela bankovce za 5, 10, 20 in 50 funtov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
First Direct Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na britansko banko in njene stranke, zato njena neposredna relevantnost za Slovenijo ni visoka, čeprav lahko vpliva na splošne trende v bančništvu.