Število pritožb glede poštnih storitev doseglo rekordno raven
javna uprava potrošništvo gospodarstvo

Število pritožb glede poštnih storitev doseglo rekordno raven

Potrošniki so se v prvi polovici leta 2025 v Nemčiji pri Zvezni agenciji za mreže (Bundesnetzagentur) pritožili nad nemško pošto in njenimi konkurenti rekordno pogosto. Zabeleženih je bilo skoraj 23.000 pritožb, kar je največ doslej. Pritožbe so vključevale poškodovane pakete in težave z dostavo. Podjetje Deutsche Post vzrok za težave pripisuje pomanjkanju kadra in zakonodaji, novo sprejeti zakon pa naj bi bil morda kriv za porast frustracij med uporabniki.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Bundesnetzagentur nevtralno
Deutsche Post Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogajanje nanaša na Nemčijo, so težave s poštnimi storitvami univerzalne in se lahko pojavijo tudi v Sloveniji. Novica opozarja na pomen učinkovitosti poštnega sistema in zadovoljstva uporabnikov.