Rewe in Edeka odpoklicujeta salamo zaradi bakterij E. coli
Trgovski verigi Rewe in Edeka sta iz prodaje umaknili salamo, v kateri so odkrili zdravju nevarne bakterije E. coli. Potrošnikom svetujejo, naj kupljene salame nikakor ne zaužijejo.
Trgovski verigi Rewe in Edeka sta iz prodaje umaknili salamo, v kateri so odkrili zdravju nevarne bakterije E. coli. Potrošnikom svetujejo, naj kupljene salame nikakor ne zaužijejo.
Monopolna komisija je opozorila, da naraščajoče cene živil predvsem koristijo trgovcem in proizvajalcem, medtem ko kmetje od tega nimajo skoraj nobene koristi. Razvoj dogodkov je ocenila kot "zaskrbljujoč".
V nemški maloprodaji se nadaljuje pocenitev mlečnih izdelkov. Veliki trgovci so od začetka septembra že četrtič znižali cene. Lidl, Aldi Nord, Aldi Süd in Norma so v nedeljo sporočili, da bodo v ponedeljek znižali prodajne cene za maslo, smetano in mleko, ponekod tudi do 25 odstotkov.
Edeka je zaradi spora o cenah z pivovarsko družbo AB InBev začasno umaknil iz prodaje priljubljene znamke piva, kot sta Beck's in Franziskaner. Kljub temu pa kupci ne bodo ostali brez piva.
Nekateri supermarketi v Berlinu, vključno z verigami Edeka, Rewe in Lidl, so umaknili pakirano kavo iz svojih polic in jo nadomestili s slikami z navedeno ceno. Ta poteza je odziv na hitro naraščajoče cene kave in posledično vse pogostejše kraje. Kava se je v Nemčiji podražila hitreje kot ostala živila, aprila 2025 je bila medletno dražja za 12,2 odstotka. Zaradi visokih cen morajo kupci zdaj kavo naročiti, namesto da bi jo vzeli neposredno s polic.
Nekateri berlinski supermarketi, vključno z Edeko, Rewejem in Lidlom, so se odločili, da kavo umaknejo s prodajnih polic in jo shranijo drugje. Razlog za ta drastičen ukrep je vse pogostejše in bolj drzno tatvine kave. Trgovci so prisiljeni skriti kavo pred kupci, saj se zadeva pogostuje.
Zaradi naraščajočega števila drznih tatvin so berlinski supermarketi, vključno z Edeko, Rewejem in Lidlom, začeli umikati kavo iz prodajnih polic. Trgovine se s tem ukrepom poskušajo braniti pred izgubo blaga, saj je kava postala pogosta tarča. Ta poteza pomeni, da kupci ne morejo več enostavno dostopati do kave, saj jo morajo sedaj zahtevati od osebja.
Povezane teme |
|---|
| odpoklici izdelkov |
| varnost hrane |
| varstvo potrošnikov |