Med pandemijo se je povečala razlika med spoloma v STEM predmetih, šole pa se trudijo nadoknaditi izgubljeno
izobraževanje družba

Med pandemijo se je povečala razlika med spoloma v STEM predmetih, šole pa se trudijo nadoknaditi izgubljeno

V mestu Irving v Teksasu se dekleta v osnovni šoli de Zavala trudijo nadoknaditi zaostanek v matematiki, ki je nastal med pandemijo. Med delavnico so štiri dekleta reševala uganke z Lego strojem, vendar jim ni uspelo aktivirati senzorja za svetlobo. Učiteljica je poudarila, da je pomemben del procesa gradnje učenje iz napak.

Izvorni članki

Girls closed the gender gap in math; then the p...
boyleheightsbeat.com | 7. 9. 2025 13:00
How schools are helping girls address the post-...
independent.co.uk | 5. 9. 2025 17:47
The gender gap in math widened in the pandemic....
dailyfreeman.com | 5. 9. 2025 16:27
A gender gap in STEM widened during the pandemi...
hechingerreport.org | 5. 9. 2025 5:00

Podobni članki

V Oaklandu se je razlika v matematičnih rezultatih med spoloma povečala po pandemiji
družba izobraževanje
V Oaklandu se je razlika v matematičnih rezultatih med spoloma povečala po pandemiji

8. sep 20:11

Članki poročajo, da se je v javnih šolah Oaklanda razlika v matematičnih rezultatih med dekleti in fanti povečala po letu 2019, pri čemer so se rezultati fantov dvignili, rezultati deklet pa padli za 19%. Pred pandemijo so dekleta v matematiki dosegala podobne rezultate kot fantje, vendar je pandemija to spremenila. Obe publikaciji, Boyle Heights Beat in Oaklandside, obravnavata to problematiko.

Ameriški srednješolci izgubljajo znanje iz matematike in branja, nacionalni testi razkrivajo zgodovinsko nizke rezultate
gospodarstvo tehnologija
Ameriški srednješolci izgubljajo znanje iz matematike in branja, nacionalni testi razkrivajo zgodovinsko nizke rezultate

12. sep 18:06

V Združenih državah so nacionalni testi pokazali zgodovinsko nizke rezultate pri matematiki in branju med dvanajstošolci. Strokovnjaki opozarjajo, da je upadanje rezultatov del daljšega trenda v izobraževanju, ki ga ni mogoče pripisati zgolj pandemiji COVID-19, zaprtju šol in povezani odsotnosti. Čeprav je pandemija močno vplivala na dosežke učencev, se težave v izobraževanju vlečejo že dlje časa.

Starši poročajo o povečani odsotnosti otrok v šoli po COVID-19, pandemija pa je negativno vplivala na spolno vzgojo
zdravstvo izobraževanje
Starši poročajo o povečani odsotnosti otrok v šoli po COVID-19, pandemija pa je negativno vplivala na spolno vzgojo

26. sep 10:05

Študija na the74million.org je pokazala, da starši opažajo večjo odsotnost otrok v šoli kot pred pandemijo COVID-19, kar negativno vpliva na akademski uspeh učencev in povečuje tveganje za opustitev šolanja. Raziskava, predstavljena na konferenci Ameriškega združenja pediatrov, pa kaže, da je pandemija COVID-19 negativno vplivala na spolno vzgojo v srednjih šolah, saj so bili učenci manj angažirani in odprti kot pri drugih predmetih.

Izboljšanje bralnih sposobnosti v Northfieldu in vloga tutorstva v izobraževanju
izobraževanje
Izboljšanje bralnih sposobnosti v Northfieldu in vloga tutorstva v izobraževanju

9. okt 9:06

Šolsko okrožje Northfield v Minnesoti beleži uspeh po spremembi učnega načrta za branje, saj šolski podatki od leta 2021 do 2024 kažejo izboljšanje rezultatov. Hkrati pa se v Združenih državah Amerike razpravlja o vlogi tutorstva, ki presega zgolj pomoč pri nadoknaditvi zamujenega znanja zaradi pandemije in se osredotoča na razvoj bodočih učiteljev in izboljšanje izobraževalnega sistema.

Spletno omrežje kot 'vhodna vrata' za strelce in ugotovitve o prilagodljivosti izobraževanja med pandemijo
kriminal tehnologija
Spletno omrežje kot 'vhodna vrata' za strelce in ugotovitve o prilagodljivosti izobraževanja med pandemijo

28. avg 18:21

Dva najstnika, ki sta izvedla šolska streljanja v poznih letih 2024 in v začetku leta 2025, sta bila povezana preko globalnega spletnega omrežja, ki spodbuja obsedenost z množičnimi umori. Poleg tega je pandemija bolezni Covid-19 pokazala, da enoten izobraževalni sistem ne ustreza vsem učencem. Medtem ko so se tradicionalne šole borile z virtualnim učenjem, so se spletne šole izkazale za uspešnejše, kar kaže na potrebo po različnih pristopih pri izobraževanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
de Zavala Middle School nevtralno
Teksas nevtralno
COVID-19 Negativno
STEM Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Tema o izobraževanju in razlikah med spoloma v STEM predmetih je relevantna tudi za Slovenijo, saj se tudi tukaj pojavljajo podobni izzivi v izobraževalnem sistemu.