Avstralske znamke za dom osvajajo svet s kakovostnim pohištvom in tekstilom
življenjski slog kultura

Avstralske znamke za dom osvajajo svet s kakovostnim pohištvom in tekstilom

Članek izpostavlja deset najboljših avstralskih znamk, ki oblikujejo vrhunsko pohištvo, tekstil in izdelke za dom. Te znamke so prepoznane po svoji kakovosti in inovativnem dizajnu, s čimer prispevajo k ugledu avstralskega oblikovanja na svetovnem trgu.

Izvorni članki

A cult brand mirror and luxe handwash: The 10 top Australian brands for your home
A cult brand mirror and luxe handwash: The 10 t...
brisbanetimes.com.au | 8. 11. 2025 18:00
A cult brand mirror and luxe handwash: The 10 top Australian brands for your home
A cult brand mirror and luxe handwash: The 10 t...
theage.com.au | 8. 11. 2025 18:00

Podobni članki

V Beču poteka 22. sejem dizajna Blickfang 2025
kultura
V Beču poteka 22. sejem dizajna Blickfang 2025

7. nov 12:05

V avstrijski prestolnici se že 22. leto zapored odvija sejem dizajna Blickfang. V beškem Muzeju uporabnih umetnosti (MAK) se predstavlja približno 150 blagovnih znamk iz 17 držav, ki razstavljajo pohištvo, modne dodatke in nakit, ki niso del množične proizvodnje. Blickfang velja za enega največjih dogodkov v nemško govorečem območju za nakup dizajnerskih izdelkov.

Ulta Beauty lansirala UB Marketplace za neodvisne znamke
posel življenjski slog
Ulta Beauty lansirala UB Marketplace za neodvisne znamke

3. nov 21:06

Ulta Beauty, kozmetični trgovec z vrednostjo 12,1 milijarde dolarjev, je 14. oktobra lansiral UB Marketplace, ki razširja nakupovalno izkušnjo potrošnikov z dostopom do več kot 100 novih neodvisnih znamk in znamk, ki poslujejo neposredno s potrošniki. UB Marketplace je na voljo na spletni strani ulta.com in v aplikaciji Ulta Beauty.

John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami
posel gospodarstvo
John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami

18. avg 13:18

Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Avstralija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za avstralske znamke, lahko služi kot inspiracija in vpogled v trende oblikovanja, ki so lahko zanimivi tudi za slovenske bralce.