Kupci luksuznih izdelkov se zaradi visokih cen obračajo stran od prestižnih blagovnih znamk
Podjetje Target je znižalo cene tisočih izdelkov in dodalo 20.000 novih božičnih daril, da bi oživelo padajočo prodajo.
Objavljeno: 8. 11. 2025 20:08
Članek izpostavlja deset najboljših avstralskih znamk, ki oblikujejo vrhunsko pohištvo, tekstil in izdelke za dom. Te znamke so prepoznane po svoji kakovosti in inovativnem dizajnu, s čimer prispevajo k ugledu avstralskega oblikovanja na svetovnem trgu.
Podjetje Target je znižalo cene tisočih izdelkov in dodalo 20.000 novih božičnih daril, da bi oživelo padajočo prodajo.
13. nov 20:05
Nekdanja lokacija outleta Fashion Spree se zdaj ponaša s 5000 kvadratnimi metri luksuznih blagovnih znamk, ki poslujejo v nakupovalnem središču na prostem.
7. nov 12:05
V avstrijski prestolnici se že 22. leto zapored odvija sejem dizajna Blickfang. V beškem Muzeju uporabnih umetnosti (MAK) se predstavlja približno 150 blagovnih znamk iz 17 držav, ki razstavljajo pohištvo, modne dodatke in nakit, ki niso del množične proizvodnje. Blickfang velja za enega največjih dogodkov v nemško govorečem območju za nakup dizajnerskih izdelkov.
3. nov 21:06
Ulta Beauty, kozmetični trgovec z vrednostjo 12,1 milijarde dolarjev, je 14. oktobra lansiral UB Marketplace, ki razširja nakupovalno izkušnjo potrošnikov z dostopom do več kot 100 novih neodvisnih znamk in znamk, ki poslujejo neposredno s potrošniki. UB Marketplace je na voljo na spletni strani ulta.com in v aplikaciji Ulta Beauty.
11. nov 8:05
Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.
18. avg 13:18
Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Avstralija | nevtralno |
Čeprav gre za avstralske znamke, lahko služi kot inspiracija in vpogled v trende oblikovanja, ki so lahko zanimivi tudi za slovenske bralce.