Hamburg bo že leta 2027 uvedel obvezno uporabo obalne oskrbe z elektriko za križarke
okolje industrija promet

Hamburg bo že leta 2027 uvedel obvezno uporabo obalne oskrbe z elektriko za križarke

Hamburg bo tri leta pred načrtovanim časom, že od leta 2027, obvezal križarke k uporabi obalne oskrbe z elektriko. Pristaniške oblasti so pripravljene, zvezna gospodarska zbornica pa namerava spodbuditi uresničitev te odločitve. Okoljevarstvene organizacije pozdravljajo ta korak, medtem ko kritiki še vedno pozivajo k hitrejšemu ukrepanju na področju varstva podnebja. Ta ukrep je ambicioznejši od evropskih načrtov, ki predvidevajo obvezno uporabo obalne oskrbe šele za leto 2030.

Izvorni članki

Podobni članki

Hamburg bo od leta 2027 zahteval uporabo obalnega napajanja za križarke
okolje promet
Hamburg bo od leta 2027 zahteval uporabo obalnega napajanja za križarke

28. jul 6:15

Pristanišče v Hamburgu bo od leta 2027 obvezalo križarke k uporabi obalnega napajanja (Landstrom), s čimer želi zmanjšati emisije. Do sedaj je bila uporaba prostovoljna, a se bo s tem modelom dolgoročno zavezalo k znižanju onesnaževanja. Hamburg s tem ukrepom prehiteva EU za tri leta, čeprav bo to prineslo znatne stroške. Kljub temu se že sedaj veliko ladij odloča za tovrstno napajanje.

Ladje plujejo med uspehom in težavami: Od 'Traumschiffa' do zapuščenih potnikov in potopljenih vojnih ladij
življenjski slog nesreče
Ladje plujejo med uspehom in težavami: Od 'Traumschiffa' do zapuščenih potnikov in potopljenih vojnih ladij

30. jul 19:23

Nekoč slavno nemško križarko »MS Deutschland«, znano kot »Das Traumschiff«, pestijo številne težave, vključno z insolventnostjo in prodajo, vendar se po novem konceptu vrača na morje. Medtem se na Havajih 600 potnikov ni uspelo vkrcati na križarko in je v paniki iskalo višje predele, medtem ko je ladja že odplula. Švedska vojaška ladja iz leta 1628, ki je že enkrat potonila, se zdaj sooča z nevarnostjo ponovnega propada v muzeju, kar kaže na ponavljajoče se težave v pomorstvu.

Kritike na račun sanacije nemških železniških prog in zaskrbljenost glede vpliva na potnike
gospodarstvo javna uprava
Kritike na račun sanacije nemških železniških prog in zaskrbljenost glede vpliva na potnike
1 posodobitev 31. jul 5:52

Proga Rheintalbahn je bila zaprta zaradi nujne intervencije reševalcev. Medtem se je začela devetmesečna popolna zapora železniške proge med Berlinom in Hamburgom zaradi sanacije. Posledično so obsežna območja v Mecklenburgu in Brandenburgu ostala odrezana od železniškega prometa, kar je močno otežilo potovanje, saj je vožnja med Berlinom in Hamburgom trajala do pet ur.

Nemške železnice se soočajo z zapleti in izzivi
promet javna uprava
Nemške železnice se soočajo z zapleti in izzivi
1 posodobitev 30. jul 13:55

Zvezni minister za promet Patrick Schnieder (CDU) je potrdil, da se bo predvideno odprtje tunela Fehmarnbelt in železniške povezave, prvotno načrtovano do konca leta 2029, prestavilo. Nemške železnice (Deutsche Bahn) namreč ne bodo uspele dokončati tirov do tunela pravočasno, kar je že povzročilo kritike, da to predstavlja sramoto za Nemčijo.

Devetmesečna popolna zapora železniške proge Hamburg-Berlin zaradi obnove
promet gospodarstvo
Devetmesečna popolna zapora železniške proge Hamburg-Berlin zaradi obnove
4 posodobitev 29. jul 14:27

Deutsche Bahn, nemški železniški operater, je napovedal partnerstvo s podjetjem Comarch AG za posodobitev svojega programa zvestobe BahnBonus. Poleg tega so nemške železnice razkrile, da izvajajo ukrepe za zaščito železniških prog v Berlinu pred vedno pogostejšimi ekstremnimi vremenskimi dogodki, kot so zemeljski plazovi, ki lahko ogrozijo železniški promet.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Hamburg nevtralno
križarke nevtralno
obalne oskrbe z elektriko Pozitivno
Evropska unija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na Nemčijo in njeno prometno politiko glede križark, kar ima le posreden vpliv na Slovenijo.