Nemški Ceconomy v naprednih pogajanjih za prevzem s kitajskim JD.com
finance posel

Nemški Ceconomy v naprednih pogajanjih za prevzem s kitajskim JD.com

Nemško podjetje Ceconomy, matično podjetje elektronskih trgovin MediaMarkt in Saturn, je v naprednih pogajanjih o prevzemu s strani kitajskega spletnega velikana JD.com. Vrednost potencialnega prevzema naj bi znašala okoli 2,2 milijarde evrov. Ceconomy upravlja z več kot tisoč trgovinami MediaMarkt in Saturn po Evropi.

Izvorni članki

Podobni članki

Dogovor o carinah med ZDA in EU pretresel nemško avtomobilsko industrijo
gospodarstvo politika
Dogovor o carinah med ZDA in EU pretresel nemško avtomobilsko industrijo

29. jul 7:14

Novi dogovor med ZDA in EU o carinah je prizadel nemške avtomobilske proizvajalce, kot so Volkswagen, Mercedes in BMW, saj se bodo morali v ZDA na novo organizirati. Evropska unija je z odporom sprejela 15-odstotne carine na izvoz v ZDA brez uvedbe novih protiukrepov. Medtem ko bo uvoz ameriških avtomobilov v EU v prihodnosti potekal brez carin, nemška industrija, vključno z Združenjem nemške industrije (BDI), dogovor označuje za veliko breme in udarec za evropsko gospodarstvo. Razpravlja se o tem, ali gre za katastrofo ali za najboljši možni slab dogovor.

Nemško gospodarstvo kritiziralo carinski sporazum z ZDA
gospodarstvo politika
Nemško gospodarstvo kritiziralo carinski sporazum z ZDA

29. jul 7:14

Nemško gospodarstvo, predvsem izvozno usmerjena podjetja na severu države, v Hessnu, Berlinu in Brandenburgu, je ostro kritiziralo nov carinski sporazum med Evropsko unijo in ZDA. Podjetja se bojijo višjih cen, oteženega poslovanja z najpomembnejšim tujim trgom ter ogroženosti svojega posla, kar še posebej velja za strojno, kemično in farmacevtsko industrijo. Sporazum, ki naj bi prinesel načrtovalno varnost, je bil po mnenju podjetij preplačan, kritiki pa so ga označili za »logiko prodajalca preprog«.

Nemčija od Patrie kupuje oklepna vozila za več milijard evrov
obramba gospodarstvo
Nemčija od Patrie kupuje oklepna vozila za več milijard evrov

30. jul 19:23

Nemčija naj bi po poročanju Bloomberga od finskega podjetja Patria kupila oklepna vozila v vrednosti do pet milijard evrov. Namen nakupa je zamenjava zastarelih nemških oklepnih vozil Fuchs. Časnik Hämeen Sanomat navaja, da naj bi Nemčija kupila vsaj 3.500 oklepnih vozil.

Nemški izvoz ogrožen zaradi carin: Pričakuje se 31 milijard evrov izgube
gospodarstvo mednarodni odnosi
Nemški izvoz ogrožen zaradi carin: Pričakuje se 31 milijard evrov izgube
1 posodobitev 30. jul 11:16

Ameriške carine so po izračunih podjetja Deloitte nemško industrijo srednjeročno stale do 31 milijard evrov izvoza. Medtem ko so posli na Kitajskem za nemško industrijo že leta slabi, so se mnoga podjetja preusmerila na izvoz v ZDA, kar pa zdaj ne bo več delovalo zaradi višjih carin. Kljub temu, da posli za BASF na Kitajskem še vedno potekajo dobro, se nemški kemični koncern ni izognil Trumpovim tarifnim pritiskom in ni bil na 'nakupovalni turi'.

EU-ZDA "zolčni dogovor" močno prizadel nemško in severnoporensko industrijo
politika gospodarstvo
EU-ZDA "zolčni dogovor" močno prizadel nemško in severnoporensko industrijo
1 posodobitev 28. jul 10:19

EU in ZDA so sklenili nov trgovinski dogovor, ki uvaja 15-odstotni osnovni davek na nekatere ameriške izvoze v EU, medtem ko bodo ameriški avtomobili v prihodnje v EU lahko uvoženi brez carine. Kljub temu dogovor predstavlja negativen razvoj za nemško industrijo, saj napovedujejo občutne rastne posledice. Gospodarski minister je opozoril na milijardne izgube, medtem ko trgovci govorijo o "eksistenčni grožnji" za regionalno gospodarstvo. V Avstriji pa nekatera podjetja, zlasti iz Oberösterreicha, ki dobavljajo avtomobilsko industrijo, pričakujejo koristi zaradi večje predvidljivosti, čeprav je strokovnjak WIFO ocenil dogovor kot "popolnoma nepotreben" in kot vir višjih stroškov za vse.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Ceconomy nevtralno
MediaMarkt nevtralno
Saturn nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na prevzem nemškega podjetja s strani kitajskega, kar ima omejen neposreden vpliv na življenje v Sloveniji, čeprav lahko vpliva na širše evropsko gospodarstvo.