Kolaboracije med blagovnimi znamkami in kulturno lastnino, kot je "Wicked", pomagajo podjetjem doseči generacijo Z
posel

Kolaboracije med blagovnimi znamkami in kulturno lastnino, kot je "Wicked", pomagajo podjetjem doseči generacijo Z

DTC blagovne znamke uspešno sodelujejo s kulturno lastnino, kot je muzikal "Wicked", da bi pritegnile generacijo Z. Te kolaboracije spodbujajo angažiranost in zvestobo prek omejenih izdaj izdelkov.

Izvorni članki

Podobni članki

John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami
posel gospodarstvo
John Lewis krepi modno ponudbo s 100 novimi blagovnimi znamkami

18. avg 13:18

Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.

Trend nošenja nogavic v sandalih se vrača po zaslugi generacije Z in znanih osebnosti
zabava življenjski slog
Trend nošenja nogavic v sandalih se vrača po zaslugi generacije Z in znanih osebnosti

2. okt 8:03

Kolumnist Clinton Rogers je ugotovil, da se trend nošenja nogavic v sandalih vrača, pri čemer ga podpirajo tako generacija Z kot tudi znane osebnosti, kot je Paddy McGuinness. Članki iz različnih somersetskih medijev poročajo o tem modnem preobratu in razlagajo fenomen vrnitve trendov v modi ter pojav raztrganih kavbojk.

Čarovniški klobuk iz filma 'Čarovnik iz Oza' gre na dražbo
zabava film
Čarovniški klobuk iz filma 'Čarovnik iz Oza' gre na dražbo

10. nov 15:06

Ikončni črni klobuk, ki ga je Margaret Hamilton nosila kot Zlobna čarovnica z Zahoda v filmu 'Čarovnik iz Oza' iz leta 1939, bo na voljo na dražbi pri hiši Heritage Auctions. Klobuk iz volne, ki ga je oblikoval kostumograf Adrian Adolph Greenburg, je bil med prizori letenja pritrjen z elastičnim trakom.

Gwyneth Paltrow z novo modno znamko GWYN želi postati naslednji Ralph Lauren
življenjski slog posel
Gwyneth Paltrow z novo modno znamko GWYN želi postati naslednji Ralph Lauren

30. sep 10:05

Gwyneth Paltrow je razširila svoj imperij življenjskega sloga z lansiranjem nove modne znamke GWYN, ki temelji na temelju nekdanje interne znamke Goop. Kolekcija, ki je bila premierno predstavljena med tednom mode v New Yorku, označuje prehod k bolj mednarodnemu, minimalističnemu pristopu.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Generacija Z Pozitivno
Wicked Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o trženjskih strategijah, ki so lahko relevantne tudi za slovenska podjetja, ki ciljajo na generacijo Z.