Bavarska bo leta 2026 testirala vodikove vlake kljub dvomom o stroških in učinkovitosti
okolje tehnologija promet gospodarstvo

Bavarska bo leta 2026 testirala vodikove vlake kljub dvomom o stroških in učinkovitosti

Bavarska bo leta 2026 začela testno obratovanje vodikovih vlakov, čeprav se pojavljajo pomisleki glede stroškov in učinkovitosti te tehnologije. Medtem ko politiki vidijo priložnosti v vodiku kot energijskem viru prihodnosti, ostaja skepsa, saj baterijski vlaki v železniškem prometu že prekašajo vodikov pogon. Bavarski prometni minister ni popolnoma prepričan o smiselnosti nadaljnjih testiranj, a se bo kljub temu izvedel nov poskus z vodikovimi vlaki.

Izvorni članki

"Teuer und von Pannen geprägt": Trotz Skepsis w...
abendzeitung-muenchen.de | 18. 8. 2025 11:57
Bayern startet 2026 Testbetrieb von Wasserstoff...
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de | 18. 8. 2025 8:35

Podobni članki

Bavarska bo od leta 2026 testirala dodatne vodikove vlake
okolje tehnologija
Bavarska bo od leta 2026 testirala dodatne vodikove vlake

18. avg 7:19

Bavarska načrtuje testiranje dodatnih vodikovih vlakov od leta 2026, saj vodik velja za energetski vir prihodnosti. Kljub temu, da v železniškem prometu že preizkušajo vodikove vlake, se zdi, da se dežela bolj osredotoča na druge tehnologije.

Študija razkriva velik potencial za shranjevanje vodika v Avstriji in ocenjuje stroške
okolje industrija
Študija razkriva velik potencial za shranjevanje vodika v Avstriji in ocenjuje stroške

22. nov 9:55

Avstrija želi postati evropsko vozlišče za vodik, zato je ministrstvo za gospodarstvo objavilo študijo, ki ocenjuje prihodnje potrebe po vodiku, možnosti shranjevanja in s tem povezane stroške. Študija ugotavlja, da imajo izčrpana plinska polja v dunajski kotlini in Molassovem območju velik potencial za shranjevanje vodika, dolgoročno pa bi lahko zagotovila do 30 TWh zmogljivosti. Do leta 2040 naj bi Avstrija potrebovala 7,7 teravatnih ur (TWh) zmogljivosti za shranjevanje vodika.

V Koroški predstavili načrte za novo 380-kilovoltno električno povezavo
okolje industrija
V Koroški predstavili načrte za novo 380-kilovoltno električno povezavo

29. sep 14:04

Podjetji Austrian Power Grid (APG) in Kärnten Netz (KNG) sta v ponedeljek v Beljaku predstavili grobo traso nove 380-kilovoltne električne povezave, ki bo potekala po Koroški. Nova, 192 kilometrov dolga trasa bo potekala od Lienza preko Dravske doline, Osojskih Tur in južno od Brež. Gradnja te visokonapetostne povezave bo potekala skozi 36 koroških občin in predstavlja pomemben korak k dokončanju 380-kilovoltnega omrežja v Avstriji.

BMW vztraja pri vodiku: Serijska proizvodnja vozil na gorivne celice načrtovana za leto 2028
tehnologija okolje
BMW vztraja pri vodiku: Serijska proizvodnja vozil na gorivne celice načrtovana za leto 2028

2. sep 20:12

BMW nadaljuje z razvojem tehnologije vodikovih gorivnih celic in načrtuje začetek serijske proizvodnje nove generacije električnih vozil na vodik do leta 2028. Podjetje je že začelo s proizvodnjo prototipov novega sistema gorivnih celic. Kljub prevladujočemu trendu baterijskih električnih vozil v avtomobilski industriji, BMW vztraja pri vzporednem razvoju tehnologije vodika.

Zaradi dotrajanih tirov in kretnic Nemške železnice napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu od leta 2026
promet gospodarstvo
Zaradi dotrajanih tirov in kretnic Nemške železnice napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu od leta 2026

20. okt 13:04

Nemške železnice (Deutsche Bahn) napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu, ki se bodo začela leta 2026. Razlog za to so dotrajani tiri in kretnice, ki povzročajo spontane zapore prog, počasnejšo vožnjo vlakov in zamude. Železnice bodo zato v prihodnje več investirale v obnovo infrastrukture, kar bo potnike v Bayernu postavilo pred preizkušnjo potrpežljivosti zaradi številnih omejitev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Bavarska nevtralno
Vodikovi vlaki nevtralno
Baterijski vlaki Pozitivno
Prometni minister Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Nemčiji, razvoj in testiranje novih tehnologij v prometu lahko vpliva na prihodnje odločitve o investicijah v prometno infrastrukturo tudi v Sloveniji.