Kitajski fenomen igrač Labubu prihaja v Pitt Street v Avstraliji
Kitajsko podjetje Pop Mart, znano po svojih igračah Labubu, bo odprlo novo trgovino v Pitt Street Mall v Avstraliji. Pitt Street velja za eno najdražjih nakupovalnih ulic na svetu.
Kitajsko podjetje Pop Mart, znano po svojih igračah Labubu, bo odprlo novo trgovino v Pitt Street Mall v Avstraliji. Pitt Street velja za eno najdražjih nakupovalnih ulic na svetu.
Labubu, priljubljena figurica, bo dobila svoj film. Filmski studio Sony naj bi pripravljal animirani film, ki bo temeljil na tej ikonični podobi. Podrobnosti o zgodbi in datumu izida še niso znane.
Švedska agencija za nadzor kemikalij (Kemikalieinspektionen) je v ponarejenih lutkah Labubu odkrila nevaren kemikal. V plastičnih obrazih petih od sedmih testiranih lutk so našli visoko vsebnost dietilheksil ftalata (DEHP), prepovedane snovi, ki je strupena za reproduktivni sistem.
Wang Ning, ustanovitelj verige trgovin Pop Mart, ki je znana po igračah Labubu, se je uvrstil med deset najbogatejših milijarderjev na Kitajskem. Po podatkih revije Forbes njegovo premoženje znaša 22,3 milijarde dolarjev.
Po poročanju več nemških medijev se kultna miška Diddl vrača na police v Evropi, a nemški oboževalci bodo morali na njeno vrnitev še nekoliko počakati. Diddl naj bi konkuriral priljubljenim plišastim igračam Labubu.
Mlada Moskovčanka, identificirana kot Karina, naj bi prodala svojo dušo za 100.000 rubljev (1.180 dolarjev), da bi kupila zbirko lutk Labubu in vstopnico za koncert ruske folk pevke Nadežde Kadiševe. Ruski mediji so poročali o dogodku, cerkev pa jo je zaradi tega obsodila.
Video, ki prikazuje ruskega zunanjega ministra Sergeja Lavrova, kako se šali o virusni lutki "Labubu" med obiskom na Kitajskem, je ponovno vzbudil pozornost na vlogo te plišaste igrače kot orodja mehke moči kitajske komunistične partije. Medtem ko jo kitajski državni mediji Global Times slavijo kot "globalno senzacijo", se pojavljajo pomisleki o njeni uporabi v propagandne namene.
Švedska carina opozarja, da ponarejene igrače Labubu lahko vsebujejo nevarne kemikalije, ki škodujejo zdravju. Že so ustavili na tisoče ponarejenih kopij in pričakujejo, da se bo uvoz teh igrač povečal jeseni. Carinski inšpektorji imajo deset načinov za razlikovanje med originalnimi in ponarejenimi igračami Labubu.
Bela hiša je delila podobo Labubu, kitajske lutke, ki je priljubljena po vsem svetu, navdihnjene z deportiranim gvatemalskim migrantom. Administracija Donalda Trumpa povečuje uporabo ilustracij na družbenih omrežjih za svojo kampanjo deportacij. Slika je bila objavljena na uradnem računu Bele hiše.
Nova poročila potrjujejo, da ustvarjalca Trey Parker in Matt Stone nadaljujeta s kritiko Donalda Trumpa v četrti epizodi 27. sezone South Parka, imenovane "Wok is Dead". Epizoda še naprej parodira Trumpa in njegovo domnevno razmerje s Satanom, pri čemer ga obtožuje, da je Satan noseč.
Nova epizoda South Parka je razkrila, da je Satan noseč z otrokom Donalda Trumpa. Hkrati se osnovna šola South Park sooča z manijo lutk Labubu. Epizoda se dotakne tudi Trumpovih carin in njihovega vpliva.
Naomi Osaka, 23. nosilka, se je prvič po letu 2021 uvrstila v četrtfinale grand slam turnirja, potem ko je v osmini finala Odprtega prvenstva ZDA v New Yorku s 6-3, 6-2 premagala Coco Gauff, 3. nosilko. Osaka je osvojila 15 od 16 točk na prvi servis.
V mestu Elgin na Škotskem so trgovski inšpektorji zasegli več kot 100 ponarejenih mehkih igrač Labubu, ker predstavljajo resno nevarnost za varnost otrok. Ponarejene igrače naj bi predstavljale nevarnost zadušitve in davljenja. Oblasti so opozorile na morebitna tveganja, ki jih te igrače predstavljajo za otroke.
Nemški mediji poročajo o poletnem leksikonu za leto 2025, ki ga zaznamuje fenomen 'delulu' poletja, povezan z likom Labubu. Poleg tega so se med temami, ki so zaznamovale poletje, pojavili še kanu Manitu, zaroka Taylor Swift in tog pogled mladih.
Wang Ning, ustvarjalec priljubljenih igrač Labubu in vodja podjetja Pop Mart, se je uvrstil med 100 najbogatejših ljudi na svetu. Po podatkih Bloomberga je z bogastvom 26,5 milijarde dolarjev zasedel 85. mesto na lestvici.
Hongkonška borza (HKEX) je v prvi polovici leta 2025 zabeležila rekordne dobičke, predvsem zaradi ponovnega oživljanja prvih javnih ponudb (IPO), ki so mestu povrnile položaj vodilne borze na svetu. HKEX je poročal o najboljšem polletnem prihodku doslej, kar je okrepilo povečanje IPO in trgovalne aktivnosti. Medtem pa podjetje Pop Mart, ki je bilo ustanovljeno leta 2010 v Pekingu, načrtuje, da bo podvojilo letošnji prihodek od rekordne prodaje v letu 2024, saj se pripravlja na lansiranje mini različice plišaste igrače Labubu, da bi razširilo svoj izjemen uspeh in osvojilo več src zunaj celinske Kitajske.
Delnice kitajskega proizvajalca igrač Pop Mart so poskočile za 12,5 % po objavi skoraj 400-odstotnega skoka čistega dobička v prvi polovici leta. Futu Holdings je poročal o več kot podvojenem dobičku v drugem četrtletju, medtem ko je kitajski draguljar Laopu Gold skoraj potrojil zaslužek zaradi močne rasti doma in v tujini. Pri Baiduju pa so se prihodki zmanjšali.
Kitajsko tehnološko podjetje Meitu, specializirano za urejanje selfijev, je v prvi polovici leta 2025 zabeležilo 12,3-odstotno rast prihodkov, ki so znašali 252,4 milijona dolarjev. Xiaomi je poročal o 31-odstotni rasti prihodkov v drugem četrtletju, ki so dosegli 16,2 milijarde dolarjev, in 75,4-odstotni rasti čistega dobička na 1,6 milijarde dolarjev, predvsem zaradi prodaje električnih vozil, medtem ko se je posel s pametnimi telefoni upočasnil. Podjetje Pop Mart je zaradi priljubljenosti igrač Labubu zabeležilo rekordno prodajo in petkratno povečanje prihodkov v tujini.
Policija v Chinu v južni Kaliforniji je zasegla za 30.000 dolarjev ukradenih lutk Labubu, ki so bile ukradene iz skladišča. Lutke, ki so zelo iskane med zbiratelji, so bile ukradene v več dneh. Policija je med preiskavo v Uplandu našla 14 škatel lutk in aretirala dva mladoletna osumljenca, zaposlena v skladišču. Osumljenca naj bi načrtovala preprodajo lutk po vsej državi.
Kitajska policija je izvedla obsežno akcijo proti ponarejevalcem, pri čemer so zasegli okoli 5000 ponarejenih plišastih pošasti Labubu v vrednosti 1,7 milijona dolarjev (1,5 milijona evrov). Osem oseb je bilo aretiranih. Kljub nalepkam "Anti-Fake" ponarejevalci niso uspeli prelisičiti oblasti. Plišaste pošasti Labubu, ki so podobne figuram Monchhichi z grdim nasmehom, so zelo iskane po vsem svetu.
Policija v Šanghaju je ta mesec razbila tolpo, ki je izdelovala in prodajala ponarejene igrače Labubu. V akciji je bilo pridržanih osem oseb, odkrili pa so ponarejene igrače Pop Mart v vrednosti 12 milijonov juanov (2,1 milijona singapurskih dolarjev).
Na Kitajskem se je razvil nov posel, kjer "igrače zdravniki" profesionalno popravljajo poškodovane priljubljene igrače, kot so lutke Labubu. Ta storitev je nastala zaradi velike priljubljenosti omenjenih igrač. Cena popravila običajno znaša 10 % cene nove igrače.
V drugem četrtletju leta 2025 je kitajski proizvajalec Pop Mart s svojimi kolekcijskimi figuricami, znanimi kot Labubu, močno posegel na ruski trg. Blagovna znamka je na spletni platformi CDEK.Shopping zasedla 2,7 % tržnega deleža in s tem prehitela tako Uniqlo (2,2 %) kot tudi Apple, ki sta bila prej med petimi najbolj priljubljenimi znamkami. Rusi so namreč množično naročali te figurice, kar kaže na premik v potrošniških preferencah v smeri igračk namesto pametnih telefonov.
V Berlinu se je odprla prva trgovina z igračami Labubu, kar je privabilo množice oboževalcev, ki so pred odprtjem, tudi v dežju, čakali več ur. Ljubitelji teh plišastih figuric z velikimi izbuljenimi očmi in ostrimi zobmi so ustvarili impresivne vrste, kar potrjuje globalno priljubljenost teh igrač.
Nemški oboževalci so množično obiskali otvoritev prvega Labubu Showrooma v Berlinu, kar je posledica svetovnega fenomena teh plišastih igrač. Proizvajalec Pop Mart je s to potezo zadovoljil izjemno povpraševanje v Nemčiji.
Igrače Labubu so se izkazale za uspešnejše od ameriških konkurentov in ponujajo Kitajski priložnost za izboljšanje odnosa z ZDA, saj lahko vplivajo na dojemanje Kitajske v tujini in premagajo globoko nezaupanje ZDA do Kitajske.
Fenomen 'Labubu', ki vključuje plišaste in vinilne figure z velikimi očmi, zajčjimi ušesi, zlobnim nasmehom in koničastimi zobmi, se je razširil po svetu in dosegel tudi Avstrijo in Nemčijo. Sprva priljubljen na Kitajskem, se je 'Labubu' hitro uveljavil kot zbirateljski trend, kljub temu da na prvi pogled deluje kot otroška igrača. Njegova priljubljenost je povzročila tudi pojav ponaredkov, kar poudarja vrednost originalnih figur.
Plišaste igrače Labubu z velikimi očmi, zajčjimi ušesi, zlobnim nasmehom in koničastimi zobmi, ki so hkrati srčkane in grde, so iz Kitajske prispele tudi v Avstrijo in Nemčijo. Na Kitajskem so te plišaste pošasti že dolgo zelo priljubljene, hype pa spodbujajo številni vplivneži.
Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ki stoji za blagovno znamko Labubu, je s kapitalizacijo 42 milijard dolarjev (približno 3,3 bilijona rubljev) presegel tržno vrednost ruskega energetskega velikana Gazprom. Kapitalizacija Pop Marta je za 3,2 milijarde dolarjev (250 milijard rubljev) višja od skupne vrednosti vseh delnic Gazproma, katerega vrednost znaša 39 milijard dolarjev (3 bilijone rubljev).
Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ustvarjalec priljubljene igrače Labubu, je dosegel tržno kapitalizacijo 42,2 milijarde dolarjev, kar je za 3,2 milijarde dolarjev več od trenutne vrednosti ruskega energetskega velikana Gazproma (39 milijard dolarjev). To so poročali tudi ruski mediji, kar kaže na preobrat v primerjavi vrednosti teh dveh podjetij.
Prodaja priljubljenih kitajskih igrač Labubu je na ruski spletni tržnici Wildberries v letu 2025 presegla 1,5 milijarde rubljev. Zanimanje za te "zobate pošasti" je začelo močno naraščati maja 2025, ko so se prodaje v primerjavi z aprilom povečale za 4700 % in dosegle več deset milijonov rubljev. Po podatkih analitikov Wildberries & Russ so Rusi skupno porabili več kot 1,5 milijarde rubljev za nakup teh igrač.