M&S predstavil elegantno obleko za praznično sezono
M&S je predstavil bleščečo oprijeto obleko, idealno za božične praznike. Obleka združuje glamur in prefinjenost, kar jo naredi primerno za praznično sezono.
M&S je predstavil bleščečo oprijeto obleko, idealno za božične praznike. Obleka združuje glamur in prefinjenost, kar jo naredi primerno za praznično sezono.
Supermarketi v Združenem kraljestvu, vključno z Lidl, Poundland, M&S, Tesco in Iceland, so izdali opozorila in odpoklicali različne izdelke zaradi varnostnih razlogov. Kupce pozivajo, naj teh izdelkov ne uživajo.
Rachel Higham, glavna digitalna in tehnološka direktorica pri Marks & Spencer (M&S), zapušča podjetje nekaj mesecev po kibernetskem napadu, ki je trgovca stal 300 milijonov funtov. Njen odhod so potrdili v internem dopisu, ki je bil poslan zaposlenim. Dogaja se v času, ko podjetje še vedno poskuša popraviti škodo po napadu, ki je močno prizadel njihove spletne sisteme.
Marks & Spencer (M&S) je danes, v sredo, začel prodajati priljubljeno avstralsko poslastico v svojih trgovinah po Veliki Britaniji. Gre za prvič, da je ta izdelek na voljo v Združenem kraljestvu.
Marks & Spencer je vstopil na trg rabljenih oblačil s partnerstvom z eBayem in Oxfamom. Rabljena oblačila M&S, obnovljena s strani podjetja Reskinned, bodo naprodaj na eBayu. Kupci, ki bodo uporabljali storitev, bodo lahko prejeli popuste pri spletnem nakupovanju. Podjetje je zbralo že 36,5 milijona kosov oblačil svoje blagovne znamke.
Ženska je v Združenem kraljestvu en teden vsak dan obiskala trgovino M&S, da bi ugotovila, ob kateri uri so na voljo najboljše ponudbe s popusti na živila, ki jim bo kmalu potekel rok uporabnosti. Ugotovila je, da so popusti najboljši ob določeni uri dneva, kar jo je presenetilo.
Večina supermarketov v Veliki Britaniji bo med avgustovskimi prazniki odprta, vendar z zmanjšanim delovnim časom. Trgovine, kot so Tesco, Asda, Aldi, Lidl, Sainsbury's in Morrisons, bodo prilagodile svoje delovne ure, zato je priporočljivo preveriti lokalne ure poslovanja.
Britanska veleblagovnica John Lewis se je odločila okrepiti svojo modno ponudbo, da bi konkurirala podjetjema Next in M&S. V svoje trgovine dodajajo 100 novih blagovnih znamk moške in ženske mode, vključno z ekskluzivno kolekcijo Mulberry in Vivienne Westwood. Cilj je izboljšati svojo premium pozicijo in pridobiti tržni delež od tekmecev.
Kupci v Veliki Britaniji lahko izkoristijo posebno ponudbo za popoldanski čaj M&S, ki je na voljo za samo 5 funtov. Ta ponudba, ki je na voljo ob prijavi na spletno mesto za vračilo denarja TopCashback, omogoča dostavo "svežih in okusnih" dobrot naravnost na dom.
Marks & Spencer je po štirih mesecih od kibernetskega napada obnovil storitev 'klikni in prevzemi' v Veliki Britaniji. Irska še vedno ne more uporabljati te storitve. Kibernetski napad je ohromil spletni sistem podjetja.
Tesco je lansiral omejeno izdajo sendviča z okusom rojstnodnevne torte, zasnovanega po vzoru Victoria sponge torte, za obeležitev 30. obletnice Tesco Clubcarda. Sendvič, ki vsebuje posipe in glazuro, je na voljo štiri tedne v 1.000 trgovinah. Prvi poskusi so razkrili, da nekatere uporabnike je sendvič navdušil, druge pa manj.
Tesco je lansiral nov sendvič s torto za rojstni dan, ki je med kupci povzročil razdeljena mnenja. Nekateri so menili, da se je Tesco zgledoval po M&S, medtem ko so drugi izrazili nezadovoljstvo nad to nenavadno kombinacijo. Nov sendvič, ki se prodaja v sklopu menija za 3 funte, je hitro postal viralen na spletu.
Ženska z dolgoletnimi izkušnjami na področju finančnega izobraževanja je primerjala cene vsakdanjih živil in pijač v britanskih trgovinah M&S in Aldi. Ugotovitve so jo presenetile, saj so bile razlike v cenah bistvene, kar kaže na to, da tudi dražji trgovci ponujajo konkurenčne cene za določene izdelke.
Marks & Spencer (M&S) je uvedel enoletno garancijo kakovosti na vsa oblačila za otroke. Starši in skrbniki lahko v roku 365 dni prejmejo celotno vračilo kupnine za izdelek, ki ne ustreza njihovim standardom kakovosti.
Več britanskih spletnih trgovcev, vključno z New Lookom, M&S, Bodenom in Nextom, je v zadnjem času predstavilo oblačila, ki so postala priljubljena med kupci, predvsem zaradi svoje podobnosti z dražjimi dizajnerskimi izdelki ali pa zaradi izjemnega udobja in kakovosti. New Look ponuja top, ki je videti kot luksuzna različica, vendar za bistveno nižjo ceno. M&S prodaja hlače, ki jih kupci opisujejo kot udobno alternativo kavbojkam. Boden je znižal ceno priljubljenih hlač chino, ki so 'laskave' in jih kupci kupujejo v vseh barvah. Next pa je predstavil znižan blazer iz lanu, ki je bil pohvaljen zaradi 'kakovostnega krojenja' in 'odličnega prileganja', ter kombinezon, ki 'se dobro prilega' in za katerega kupci prejmejo veliko komplimentov.
Cene mesa in čaja so v juliju šestič zapored zvišale inflacijo hrane v Združenem kraljestvu, dosegle so 4-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom, kar je povišanje s 3,7 odstotka v juniju. Strokovnjaki opozarjajo, da bi lahko 'podnebna inflacija' do leta 2050 zvišala cene hrane v Združenem kraljestvu za več kot tretjino. Prav tako so bile napovedane spremembe predpisov glede uporabe parkirnih mest za invalide v supermarketih, kot so Tesco, Sainsbury's, Aldi in Morrisons.
Julijska inflacija cen v trgovinah se je znova pospešila, saj so cene hrane že šesti mesec zapored naraščale. Potrošniki, ki so se zaradi negotovih ekonomskih razmer in pomanjkanja denarja umikali iz trgovin, so še posebej prizadeli trgovce na glavnih ulicah. Omenjeni trend je vplival na velike verige, kot so Tesco, Sainsbury's in M&S.
Novinarji so preizkusili nadomestne različice priljubljene žitarice Coco Pops iz supermarketov M&S, Aldi in Sainsbury's, da bi ugotovili, ali lahko konkurirajo originalnim izdelkom Kellogg's, ki so lahko precej dragi. Po okusu se je izkazalo, da je ena izmed lastnih znamk ne le boljša od Kellogg'sovih, temveč tudi cenovno ugodnejša za 0,65 funta.
Moški z letnim dohodkom 100.000 funtov poroča, da se kljub visoki plači ne počuti bogato zaradi naraščajočih življenjskih stroškov. Spremenil je svoje nakupovalne navade, zamenjal je prestižnejše trgovine z ugodnejšimi, omejil jedačo v restavracijah na enkrat tedensko in namesto dolgih azijskih počitnic izbira krajše evropske mestne oddihe, kar odraža izzive, s katerimi se srečujejo posamezniki z visokimi dohodki v trenutnem gospodarskem okolju.
Kupce priljubljenih trgovcev v Veliki Britaniji, kot so Tesco, Sainsbury's in M&S, so opozorili glede nakupa borovnic in jagod. Posebej so izpostavili borovnice, ki zaradi najtoplejše pomladi doslej beležijo skoraj četrtinsko rast pridelka v letošnjem letu.
Preiskava je razkrila, da najcenejša žemljica za sausage roll, ki stane le 28 penijev, okusno premaguje konkurenco iz dražjih supermarketov, kot so M&S, Co-op in Sainsbury's. Ta pečena dobrotna izbira se je izkazala za popolno malico, še posebej ob napovedani vročini, kot idealna izbira za poletno vrtno pojedino.
Kupci v trgovinah Tesco, Waitrose in Sainsbury's so bili opozorjeni, naj ne uživajo določenih izdelkov, ki jih lahko vrnejo v trgovine. Medtem pa kupci Tesca in M&S opuščajo vino v korist 9-kalorične pijače z "najboljšim okusom", ki jo je promovirala Sophie Habboo. Pijača TRIP's Wild Strawberry je postala najuspešnejša izdaja hrane in pijače v Evropi na platformi TikTok Shop, kjer je sedaj na voljo s 55% popustom.
Maloprodajne prodaje v Veliki Britaniji so se junija povečale za 0,9 %, kar je potrdilo okrevanje po majskem padcu. To rast je spodbudilo toplo vreme, ki je privabilo potrošnike v trgovine, kar so dodatno podprli tudi dogodki, kot sta Wimbledon in evropsko nogometno prvenstvo.
Družine v Združenem kraljestvu bodo prejele 180 funtov vredne vavčerje za živila, ki jih bodo lahko porabile v priljubljenih supermarketih, kot so Aldi, Tesco, Asda, Sainsbury's, Morrisons, M&S, Iceland in Waitrose. Ta pomoč prihaja preko sklada Household Support Fund, ki ga upravlja Ministrstvo za delo in pokojninsko zavarovanje (DWP) iz skupnega sklada v višini 742 milijonov funtov, namenjenega angleškim svetom.
Oglaševalski standardi (ASA) so prepovedali oglas modne hiše M&S, ker naj bi spodbujal nezdravo vitkost. Trgovec se je opravičil in fotografijo umaknil iz svoje aplikacije.
Združeno kraljestvo se je v zadnjem času soočilo z izjemno velikim številom kibernetskih napadov, je opozoril varnostni minister Dan Jarvis. Ti napadi, ki so vključevali tudi izsiljevalske napade, so prizadeli ugledna podjetja, kot so M&S, Co-op in Harrods. Vlada Združenega kraljestva je napovedala nove ukrepe za boj proti kibernetskemu kriminalu, s katerimi želi poslati jasno sporočilo kriminalcem, da tovrstne zahteve po odkupnini ne bodo dopuščene in bodo ostro obravnavane. Cilj novih ukrepov je zmanjšati tveganje za nadaljnje incidente in okrepiti kibernetsko varnost države.
Kupci so pohvalili Nextovo majico za 8 funtov, ki je na voljo v petih barvah in je 'elegantnega videza', nekatere stranke pa so kupile celo več paketov. Prav tako so bile izpostavljene Nextove kapri hlače Roman Stretch za 32 funtov, ki so na voljo v 28 barvah in so se izkazale za izjemno priljubljene, saj so nekatere stranke kupile do 10 parov.
Potrošniki so navdušeni nad udobnimi majicami s kratkimi rokavi Cap Sleeve T-Shirts trgovine Next, ki so na voljo v več barvah in stanejo 7,50 GBP. Prav tako so kupci v trgovini M&S navdušeni nad 'neguvajočimi' hlačami, ki so na voljo v petih barvah in so opisane kot vsestranske in popolne za poletje.
Večji britanski supermarketi so se znašli v središču pozornosti zaradi novih poslovnih potez. Eden izmed njih je sprožil polemike z uvedbo kluba za injekcije za hujšanje za 129 funtov na mesec, kar je izzvalo obtožbe o 'hinavščini' med kupci. Hkrati so supermarketi, kot so Aldi, M&S, Morrisons in Tesco, predstavili ponudbe za šolske uniforme, saj starši letno porabijo povprečno 108,59 funtov za otroka. Tesco je prav tako podaljšal obdobje za rezervacijo terminov za dostavo in prevzem blaga na osem tednov, namesto običajnih štirih, medtem ko je eden od največjih supermarketov uvedel novo naročniško kartico z božičnimi ugodnostmi, ki kupcem lahko prihrani do 123 funtov letno.
Britanski potrošniki so primerjali učinkovitost tekočih mil za pomivanje posode iz diskontnih supermarketov, kot so Aldi, Lidl in M&S, z izdelki priznanih blagovnih znamk. Ugotovili so, da so izdelki lastnih blagovnih znamk lahko enako učinkoviti, kar pripomore k lažjemu pomivanju. Poleg tega je bila izvedena primerjava celotne nakupovalne košarice med Aldijem in Lidlom, da bi ugotovili, kateri od teh dveh supermarketov ponuja cenejše izdelke. Čeprav so izdelki vizualno podobni, se cene med trgovinama lahko razlikujejo.
M&S je postal prvi britanski supermarket, ki je na nekatere steklenice mleka uvedel nevidne UV-oznake za sledenje skozi sistem recikliranja. Vzporedno z inovacijami v maloprodaji, nova raziskava podjetja Azerion razkriva, da bo generacija X največji porabnik za božič 2025, saj bo 25 % pripadnikov te generacije porabilo 500 funtov ali več, v primerjavi z 18 % milenijcev.
Veriga trgovin M&S je po kibernetskem napadu, ki je za velikonočni vikend prisilil podjetje, da je zaustavilo svoje spletno poslovanje, podelila »zahvalne« priboljške milijonom kupcev. Člani programa zvestobe Sparks so prejeli večje ponudbe kot priznanje za motnje, ki jih je povzročil napad. Podjetje se je tako odzvalo na težave, ki so nastale zaradi zaustavitve storitev.