Primark umaknil nevarne sponke za dude
Konzorcij Primark je umaknil dva kompleta sponk za dude, ker naj ne bi bili varni. Podrobnosti o tveganju, ki ga predstavljajo, podjetje ni razkrilo.
Konzorcij Primark je umaknil dva kompleta sponk za dude, ker naj ne bi bili varni. Podrobnosti o tveganju, ki ga predstavljajo, podjetje ni razkrilo.
Več trgovin v Veliki Britaniji, vključno z Boots, Tesco, Argos, John Lewis, B&M in Primark, je izdalo opozorila kupcem, naj takoj prenehajo uporabljati določene izdelke zaradi varnostnih razlogov.
Družba Associated British Foods (ABF), lastnik Primarka, razmišlja o ločitvi modne verige od svojega prehrambenega dela, ki vključuje blagovne znamke kot sta Twinings in Kingsmill. Ta poteza je posledica "zahtevnega zunanjega okolja" in cilja maksimiranja dolgoročne vrednosti. Kljub temu je ABF poročal o rahlem povečanju prodaje Primarka, medtem ko se spopada z višjimi stroški v svojih sladkornih in kmetijskih enotah, kar je vplivalo na zmanjšanje celotne prodaje in dobička.
Primark pospešuje odpiranje svojih trgovin v ZDA in povečuje trženje, saj stavi na to, da bo odprava oprostitev dajatev na pakete e-trgovine, ki jo je uvedel predsednik Donald Trump, pripeljala kupce z omejenim proračunom nazaj v fizične trgovine. Primark, ki v Irski posluje pod imenom Penneys, vidi priložnost za širitev na ameriškem trgu zaradi sprememb, ki jih je uvedel Trump.
Primark je v Veliki Britaniji lansiral svojo prvo televizijsko reklamo, s katero želi spodbuditi prodajo in predstaviti kolekcijo ženskega jeansa za jesen/zimo 2025. Celostna blagovna znamka kampanje vključuje plesno usmerjeno televizijsko reklamo, ki je del širše strategije za podporo prodaji.
Trgovina z oblačili Primark bo septembra odprla svoja vrata v nakupovalnem centru Odysseum v Montpellieru. Prvotni datum odprtja, napovedan za junij, je bil prestavljen.
Primark je predstavil novo torbico, katere cena je zgolj 10 funtov, a je po videzu izjemno podobna luksuzni torbici Loewe, ki stane 1.450 funtov. Torbica, ki je opisana kot 'igriva' in 'moderna', je hitro pritegnila pozornost zaradi svoje dostopne cene in dizajnerskega videza, kar omogoča kupcem, da si privoščijo moderen dodatek za drobec cene.
Primark je razkril natančen datum odprtja svoje prve samostojne prodajalne za dom v Združenem kraljestvu v Trafford Palazzu, ki bo za javnost odprla svoja vrata v nekaj tednih. Poleg tega je bila potrjena tudi desetletna najemna pogodba za trgovino Boux Avenue v Trafford Centru, ki naj bi se odprla v prihodnjih mesecih.
Primark je v vseh svojih trgovinah uvedel novo kolekcijo izdelkov, ki bo staršem in otrokom olajšala nakupovalno izkušnjo. Medtem je podjetje Orchard Toys umaknilo iz prodaje svoje didaktične kartice "See and Sound Giant Flashcards" zaradi tveganja za glivično okužbo oziroma plesen, ki se je pojavila v embalaži. Okužba vpliva na določeno proizvodno serijo izdelka.
Obe novici poročata o novi torbici iz trgovine Primark, ki je bila deležna pozornosti zaradi svoje osupljive podobnosti z znatno dražjo torbico priznane modne znamke Ralph Lauren. Primarkova torbica je na voljo za 18 funtov, medtem ko Ralph Laurenova torbica stane kar 459 funtov. Članki poudarjajo, da Primarkova torbica ponuja »šik« ali »pameten« videz za majhen del cene, kar jo je hitro uvrstilo med priljubljene modne kose.
Modni trgovini New Look in Primark sta predstavili nove kolekcije, ki so požele veliko navdušenja med kupci. New Look je znižal ceno "popolne poletne obleke" z igrivim pentljastim dizajnom na 22 funtov, kar je odlična priložnost za osvežitev garderobe ob pričakovanem izboljšanju vremena. Medtem pa so kupci Primarka navdušeni nad novo "temno" modno kolekcijo, ki jo opisujejo kot "zelo grozljivo" in je na voljo že od 1,50 funta, kar se sklada z novim obdobjem na Netflixu.
Primark je sprejel pomembne korake k večji vključenosti s prenovami v svoji liniji otroških oblačil in izkušnji nakupovanja. Podjetje je odstranilo vratne etikete z več kot 50 % vseh otroških majic in uvedlo senzorično prijaznejše nakupovalne ure v vseh svojih trgovinah, kar sovpada s prihajajočim obdobjem "nazaj v šolo". Cilj teh sprememb je povečati udobje in dostopnost za otroke, s poudarkom na tistih s senzoričnimi občutljivostmi.