Avtomobilska industrija je v prvem polletju 2025 zaznamovana z mešanimi rezultati. Medtem ko je Stellantis, ki vključuje znamki Citroën in Peugeot, zabeležil znatno neto izgubo v višini 2,3 milijarde evrov, kar je v močnem nasprotju z dobičkom iz preteklega leta, se kitajski proizvajalci ponašajo z rastjo. Leapmotor, plod skupnega podjetja s Stellantisom, se je uvrstil med tri najbolje prodajane kitajske znamke, z več kot 1.000 registracijami v letošnjem letu in projekcijo podvojitve te številke na 2.000 vozil v letu 2025. BYD je medtem postavil nov industrijski rekord s proizvodnjo 13 milijonov priključnih vozil, kar kaže na izjemno hitrost proizvodnje. V letalski industriji pa se Dassault, proizvajalec letal Rafale, sooča z izzivi industrijske nasičenosti, saj je prodal več kot 500 letal, od tega 323 za izvoz, in si prizadeva za pospešitev proizvodnje.
22. jul 11:08